ڕێنماییه‌كانی وێنه‌گرتن


 به‌رنامه‌یه‌كی تایبه‌ت كه‌ 50 به‌شه‌ هه‌ر رۆژی یه‌كێكیان داده‌نێین ئه‌مرۆ به‌شی 4

: Subject - وێنه‌ له‌ بواری فۆتۆگرافیدا .( بریتیه‌ له‌ نێوه‌ندگیری له‌ چه‌قی ناوه‌ڕۆكدا بۆ دیمه‌نی گشتیه‌ وێنه‌كه‌ ). مه‌به‌ست له‌م ووته‌یه‌ هه‌ر دیمه‌نێك ته‌نها و ته‌ها ئه‌و گرینگیه‌ی نیه‌ كه‌ بكه‌رێك نه‌بێته‌ بزواندنی چیرۆكی وێنه‌كه‌ یاخود واقیعی دیمه‌نه‌كه‌ . به‌و هۆیه‌وه‌ ده‌ڵێین گرینگه‌ هه‌رشتێك بكرێته‌ بتبه‌تی سه‌ره‌كی وێنه‌كه‌ چه‌ كه‌سێك و زیاتر له‌ كه‌سێم یاخود دارێك هه‌ر بابه‌تێك كه‌ ڕۆڵ بگێڕێت . ئه‌م كرداره‌ ده‌بیته‌ هۆی تێڕامانی بینه‌رله‌ وێنه‌كه‌دا . چونكه‌ هه‌ست به‌ بارو دۆخی واقیعه‌كه‌ ده‌كات له‌ وێنه‌كه‌دا جاری وایه‌ به‌ قولی لێی وورد ده‌بیته‌وه‌ . چونكه‌ ئه‌وه‌ ده‌رده‌خات كه‌ چی ڕووده‌دات و په‌یوه‌ندی دیمه‌نه‌كه‌ به‌ بابه‌ته‌وه‌ هه‌ست پی ده‌كرێ و مانا ده‌به‌خشێت . به‌و شێوه‌یه‌ بینه‌ر یان ده‌كه‌وێته‌ بیركردنه‌وه‌ یانیش دلی ده‌فڕێ . وه‌ك ئه‌م وێنانه‌ :  .




 It shouldn’t be a surprise that your subject in photography is simply the object that you are photographing. However, the importance of your subject cannot be overstated. Personally, I always pay attention to the primary subject in an image. This is the part of the photo that my viewer will notice first. I always give the primary subject enough “breathing room” and avoid crossing it with less important objects whenever possible. Your subject is important because of the emotions it conveys. Think, in the simplest example, of a person smiling versus frowning. That simple difference alone shapes the mood of the entire photo, and both situations are likely to demand very different decisions on your part – lighting, composition, post-processing, and more.


يجب ألا تكون مفاجأة أن موضوعك في التصوير هو ببساطة الكائن الذي تقوم بتصويره. ومع ذلك ، فإن أهمية موضوعك لا يمكن المبالغة فيها. شخصيا ، أنا دائما تولي اهتماما للموضوع الأساسي في صورة ما. هذا هو جزء الصورة التي سيشاهدها المشاهد أولاً. أنا دائما أعطي الموضوع الأساسي بما فيه الكفاية "غرفة التنفس" وأتجنب عبوره بأشياء أقل أهمية كلما كان ذلك ممكنًا. موضوعك مهم بسبب العواطف التي ينقلها. فكر ، في أبسط مثال ، في شخص يبتسم مقابل عبوس. يعمل هذا الاختلاف البسيط على تشكيل مزاج الصورة بأكملها ، ومن المحتمل أن تتطلب كلتا الحالتين قرارات مختلفة تمامًا عن الجزء الخاص بك - الإضاءة والتكوين والمعالجة اللاحقة والمزيد. الموضوع هو جوهر صورتك ورسالتك العاطفية. لا مجرد توجيه الكاميرا إلى شيء مثير للاهتمام. اسأل نفسك عن سبب اهتمامها ، وكيفية إبراز النقاط الأكثر إثارة للاهتمام ، وكيفية توجيه عين المشاهد إليها بتكوينك. 

 Samal Tofik - shutter art




  
shutter art
shutter art

شه‌ته‌ر ئارت | ماڵپه‌ڕێكی تایبه‌ت به‌كاری هونه‌ری و فۆتۆگرافی به‌شێوازی ئه‌كادیمی و پێشكه‌وتوو.